Suomenkielinen ja hidastempoinen.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Life In Cartoon Motion -albumi

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Shadow
pieni tähdenlento
pieni tähdenlento

Viestien lukumäärä : 8

ViestiAihe: Life In Cartoon Motion -albumi   Ma Marras 29, 2010 3:42 pm

Life In Cartoon Motion

Life in cartoon motion- on Mikan ensimmäinen albumi, joka ilmestyi vuonna 2007.

Kappalelista:
Grace Kelly
Lollipop
My Interpretation
Love Today
Relax (Take It Easy)
Any Other World
Billy Brown
Big Girl (You Are Beautiful)
Stuck In The Middle
Happy Ending/Over My Shoulder
Bonuskappaleena: Ring Ring

Eli täällä olisi tarkoitus keskustella kyseisestä albumista, ja sen biiseistä ja kaikesta.
______________________________________________________________________________________

Voisin tässä nyt silti aloittaa, kertomalla oman mielipiteeni kyseisestä levystä.

Eli mielestäni levyn lähes jokainen kappale on aivan mahtava, jos ei oteta lukuun Over My Shoulder - kappaletta joka ei omaan mieleeni ole ollenkaan. Kyllä kyseisen kappaleen voi tietysti kuunnella aina välillä, mutta levyllä ei jaksa odottaasitä taukoa joka on tuossa Happy Endingin ja tuon välissä.

Mutta muuten siis lempikappaleitani levyltä ovat: Grace Kelly, Lollipop, Love Today, Ring Ring

Pääasiassa mielestäni aivan mahtava levy, mutta olisi siis kiva kuulla myös teidän mielipiteitänne? : D
Takaisin alkuun Siirry alas
ಠ_ಠ
admin
admin

Viestien lukumäärä : 35

ViestiAihe: Vs: Life In Cartoon Motion -albumi   Ma Marras 29, 2010 4:11 pm

Mun mielestä levy on aivan mahtava! Sanotaan vaikka, että paras. :---D
Kaikista ihanin biisi on tietysti Relax, ja muiden lemppareiden titteliin pääsevät: Love Today, Big Girl, Stuck In The Middle, Ring Ring.
No tietysti fanitan ihan kaikkia kappaleita, mutta nuo ovat ne mieleenpainuvimmat.

ps. j3s, uusia aiheita!
http://weadoremika.foorumini.com
MIKALOVER
tähdenlento
tähdenlento

Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Life In Cartoon Motion -albumi   Ma Kesä 25, 2012 9:20 pm

Olen pahoillani siitä ettei minulla ole kyseistä erikoisalbumia, sillä en ole kuullut ikinä kappaletta Ring Ring. Ilmeisesti oma Life In Cartoon Motionini on jokin muu painos. Ja koska Over My Shoulder ei lue takakannen biisiluettelossa, säikähdin pahanpäiväisesti kun se alkoi kerran soimaan! Sekin oli vasta 2vkoa levyn ostamisen jälkeen! Ja se kappale on hypnoottisen pelottava, jotain aivan tajutonta. Voin kuvitella MIKAn jossain pimeässä huoneessa, soittamassa pianolla tuota surumielistä kappaletta.
Jokainen MIKAn koskaan laulama kappale on minulle jollain henkilökohtaisella tasolla tärkeä. Voisin kertoa tuntemuksiani erikseen niistä kaikista. Oma suosikkini on kuitenkin vanha, ihana Grace Kelly. Se on minulle todella rakas, siihen en kyllästy koskaan. Myös Grace Kellyn ranskankielinen versio on mahtava, jos ette ole vielä kuulleet sitä, nin heti YouTubeen. Etsikää vaikka hakusanoilla MIKA Grace Kelly French niin pitäisi löytyä. ♥
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Life In Cartoon Motion -albumi   

Life In Cartoon Motion -albumi
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: ~ MIKA :: Musiikki-
Siirry: