Suomenkielinen ja hidastempoinen.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Esittele itsesi

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
ಠ_ಠ
admin
admin

Viestien lukumäärä : 35

ViestiAihe: Esittele itsesi   Su Huhti 24, 2011 6:01 pm

Täällä meidän olisi tarkoitus hiukan esitellä itseämme, mutta muistakaa sitten miettiä mitä tietoja teidän ei kannata jaella. Mitään ei ole pakko kertoa. (:
Jotta esittely olisi hiukan helpompaa, tein teille pohjan, jota voitte halutessanne käyttää.

Mistä nimimerkkisi juontaa juurensa?
-
Ikäsi?
-
Harrastukset?
-
Musiikkimakusi?
-
Mistä päin tulet?
-
Lempiasioitasi?
-
Kuinka löysit tälle foorumille?
-
Millainen on huumorintajusi?
-
Poliittinen kanta?
-
Jotain muuta sinusta?
-

Viimeinen muokkaaja, ಠ_ಠ pvm Ma Kesä 06, 2011 5:11 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://weadoremika.foorumini.com
Shadow
pieni tähdenlento
pieni tähdenlento

Viestien lukumäärä : 8

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi   Ti Huhti 26, 2011 5:55 pm

Käytän nyt tälläkertää näitä kysymyksiä, etten ala jotai kamalaa romaania itestäni kertomaan : D

Mistä nimimerkkisi juontaa juurensa?
No yleensä nimimerkkeinä mulla jotain kivoja englannin kielisiä sanoja, varsinkin tää Shadow, on jotenkin niin kivan kuulonen kun näkönenkin sana kirjotettuna, ja merkityskin (eli varjo:p) on silleen tavallaan kaunis asia n.n

Ikäsi?
14, vuottahan minä eli 97 vuonna syntynyt :d

Harrastukset?
Maailman laisikin liikkuja, mutta ratsastuksessa käyn, aikasemmin on tullut sählyä ja lentopalloa pelattua : p

Musiikkimakusi?
No tottakai Mikaa, jonka lisäksi Gren Dayta ja Boys like Girlsiä, ainakin nyt nuo päällimmäisenä, aika usein nääkin mulla vaihtelee :p

Mistä päin tulet?
Ihan täältä Helsingistä ^.^

Lempiasioitasi?
No esimerkisi: Musiikki, kesä, kaverit, vaatteet, telkkari ja kone, lemmikit, sukulaiset (tai no enemmänki tärkeitä asioita nää)

Kuinka löysit tälle foorumille?
Tuolta galtsun kautta :p

Millainen on huumorintajusi?
Öööm no aika omalaatune, nauran aika paljon vaa kaikelle randomille, yleensä naurahdan jollekki ja sitten oma nauru kuulostaa niin oudolta että alan nauraa vielä enemmän, näin tulee aika paljonki naurettua : D Mutta siis nauran aika paljon kaikille vitseille ja näi eli kai mun huumorintaju on hyvä? : D

Poliittinen kanta?
Ööm noo siis en nyt äänestämään vielä oo päässy kuitenkaa, mutta nuo persut vaan on sellaset joita en ainakaan kannata, jotenki vaa se on nii jyrkkä ei niille :p

Jotain muuta sinusta?
No oon yleisesti aika rento ihmine, ainaki muut sanonu tällee, yleensä alan tutustumaa ihmisii tosi helposti, paitsi joskus joissai ihmisissä saattaa olla jotai ärsyttäviä ominaisuuksia joista en tykkää :p Yritän aina olla mahdollisimmän mukava kaikille, vaikka välillä tuleekin iha vahingossa ärsytettyä jotai ihmistä ;d

Sitten vielä se, että kaikki tv ohjelmat on mulle yliyli tärkeitä, ainaki glee ja vampyyrin päiväkirjat, Täydelliset Naiset, 70's show (Kahta ekaa katon netistä amerikan tahtii) ja sitten paljon kaikkia muita jotka on jos sattanu loppua telkkarista tms :p
Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: ~ PULINAPOKSI :: Kaikki muu keskustelu-
Siirry: