Suomenkielinen ja hidastempoinen.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Mitä unta näit viimeyönä?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
ಠ_ಠ
admin
admin

Viestien lukumäärä : 35

ViestiAihe: Mitä unta näit viimeyönä?   Su Huhti 24, 2011 6:53 pm

Toiset sanovat, että unet kertovat jotain tulevasta. Toiset sanovat, että unet ovat alitajunnan käsityksiä kuluneesta päivästä. Jokaisella on hiukan erilainen käsitys, mitä unet ovat ja mistä ne tulevat. Toiset näkevät myös vähän väliä selkounia, mutta jotkut eivät koko elämänsä aikana niitä näe, tai ainakaan tiedosta asiaa. Tässä topikissa siis puhumme unista. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://weadoremika.foorumini.com
MIKALOVER
tähdenlento
tähdenlento

Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Mitä unta näit viimeyönä?   Ti Kesä 26, 2012 9:02 pm

Mä näin unta että mun sisko tuli kouluun valtavassa kimaltelevassa prinsessamekossa. Sitten sen piti mennä siinä samassa mekossa tiskaamaan kun sillä oli keittiövuoro. Samaan aikaan Kaitou Kid (etsipä Googlen kuvahausta) kiipesi sisään ikkunasta ja soluttautui johonkin kouluun. Istuin juuri tunnilla ja mietin milloin Kid aikoisi ilmestyä, kun sisko meni herättämään! Olin hetken että "Missä mä oon?" koska olin ollut ihan täydessä unessa...

Nii ja sit ku eilen mun kaveri oli ollut meillä ja se jäi myös yöksi, niin illalla mä olin selittänyt piiitkään ja hartaasti siitä Tallinnan keikasta. Aamulla ku se heräs nii se kerto et se oli nähnyt unta että me mentiin kaikki sinne Tallinnaan kattoon MIKAa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä unta näit viimeyönä?
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hallunisation: Fiat 128 Familiare & Carrello + Renault Dauphine
» Moottorin lastutus
» Kukaan tilaamassa mitään ECS-Tuning:ilta?
» Ohjeita auton hakuun ensikertalaiselle!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: ~ PULINAPOKSI :: Kaikki muu keskustelu-
Siirry: