Suomenkielinen ja hidastempoinen.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Lemmikkitopic

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
ಠ_ಠ
admin
admin

Viestien lukumäärä : 35

ViestiAihe: Lemmikkitopic   Ma Marras 29, 2010 3:36 pm

Eli pulinaa kaikista eläimistä ja lemmikeistä, paitsi ihmisistä. (:

Ihan näin aloittaakseni: täällä asustelee kisu. Täytti juuri 5 vuotta ja maha vaan kasvaa! Varsinkin talvella herran masu on kuin pullataikinaa.
Hän jopa sattui syntymään kodinhoitohuoneeseemme, ja kuvaa kissasta tulee myöhemmin. (::

Viimeinen muokkaaja, ಠ_ಠ pvm Ma Kesä 06, 2011 5:11 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://weadoremika.foorumini.com
Shadow
pieni tähdenlento
pieni tähdenlento

Viestien lukumäärä : 8

ViestiAihe: Vs: Lemmikkitopic   Ma Marras 29, 2010 4:19 pm

Hih juu eli mulla täälä asuu yks koira, Lyyli, rodultaan staffi, ja Kissa, Kasimir, joka ei siis ole mitään rotua, kisun äidillä on lyhyt 'oranssi' karva ja isästä ei ole tietoa, kun kissa syntyi maalla ja äiti saanut siellä kulkea ihan vapaana : P

Koiran otimme sillain että ihan vaan haluttiin koira, mutta mun äiti ei halunnut, mutta sitten kun vanhemmat erosivat niin isän uus halusi koian niinpä mulla nyt on koira joka täyttääkin jo syksyllä 5, kamala kun aika menee nopeasti ; o

Koiran kanssa ollaan käyty näyttelyissä, tai no kasvattaja vei, mutta oikeasti tuo koira rakastaa näyttelyissä oloa : D Sitten tuon lisäksi se rakastaa temppuja, ruokaa ja varsinkin ihmisiä : D
Tuossa kuva:

(joo mulla ei olis oikeestaan oikeuksia tuohon kuvaan mutta mun koirahan siinä on et nyt laitan tän tähän, kun en jaksa ettiä tiedostoista muuta kuvaa)

No sit tuo meidän kisuli, Kaimir, Kassu : D

Se tuli meille sitten vähäsen oudommin, kun mun isän uuden kaverin kaverilla oli kolme kissaa joista kaks ei voinut sietää toisiaan, kokoajan tappelemassa ja tälläi. No sit kuultiin tosta ja ajateltiin että voishan sen ottaa tänne jos hyäksyy koiran ja koira hyväksyy sen. No mlemmat hyväksy toisensa tosi hyvin pienen totuttelun jälkeen : D Sit tuo jäi meille : P Mut tuon luonne on vähän sellanen hömelö, mut vihaa jos taloon tulee jotai vieraita ihmisiä, välillä saattaa tulla kattomaan niitä, mutta ei pidä heistä lähes yhtään ; o Mutta kyllä tuo on ihana kissa ja osoittaa kiintymystä kaikilla ihanilla tavoilla sekä ihmisiin että tuohon koiraan. Nii ja siis tuo täytti nyt tuossa iime kuussa 3 vuotta : D

Mutta siis no siinä nuo oli : DDD
Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikkitopic
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: ~ PULINAPOKSI :: Kaikki muu keskustelu-
Siirry: